اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 ضرورت معرفی شخصیت ‌های برجسته به عنوان الگو برای نسل جوان امروز/
 در دوران شکوفایی جریان علمی در کشور ما، در غرب و اروپا خبری نبود 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره بین المللی علامه حکیم قطب الدّین شیرازی با تاکید بر ضرورت تبیین دوران شکوفایی علمی در کشور و همچنین معرفی شخصیتهای برجسته به عنوان الگو برای نسل جوانِ امروز افزودند: با وجود این الگوها، لزومی ندارد که ما افرادی را از اعماق تاریکی‌های قرون وسطای اروپا بیرون بکشیم و آنانرا به عنوان یک شخصیت معرفی کنیم.
متن پیام رهبر معظم انقلاب از سوی آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این کنگره قرائت شد، به شرح زیر است:

    

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,

] [ 19:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

                                  

آیت‌الله نوری همدانی: این جمله امام خمینی که "ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است" بسیار پرمعناست یعنی مخالفان ولایت رسول‌الله که شامل ناکثین، مارقین و قاسطین بودند امروز همان‌ها مخالفان ولایت فقیه هستند. و ولایت‌فقیه زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

آیت‌الله نوری همدانی در برنامه دیدار خادمین جبهه جهادی منتظران جبهه خورشید که در تاریخ ششم خرداد 1391 در بیت وی صورت گرفت، اظهار داشت: ولایت‌فقیه در بحث کلامی، قرآنی، تاریخی و تجربی مطرح بوده است. در بحث کلامی درباره لطف و توجه پروردگار به بشر قوانینی وضع شده که راه زندگی انسان را در همه ابعاد نشان می‌دهد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,

] [ 21:7 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبرانقلاب در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس اساتید دانشگاههای جهان اسلام و بیداری اسلامی مطرح کردند؛

 

تبیین اهمیت عنوان «بیداری اسلامی»، اهداف و آسیب‌ها/

انقلاب‌های منطقه باید حد فاصل خود را با استکبار جهانی مشخص کنند 

www.leader.ir

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار صدها تن از استادان، نخبگان و انديشمندان شركت كننده در اجلاس جهاني «اساتيد دانشگاههاي جهان اسلام و بيداري اسلامي» ضمن تبيين اهميت عنوان «بيداري اسلامي»، تحليلي جامع درخصوص جايگاه اسلام و شريعت اسلامي و همچنين مردم در كشورهاي انقلاب كرده و آسيب ها و خطرات پيش روي آنها ارائه كردند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,

] [ 15:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 از نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبارزه‌ی ملت ایران با سیاست‌های سلطه‌طلبانه‌ی آمریكا از سابقه‌ای تاریخی برخوردار است. این مقابله از كودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد و در ۱۶ آذر همان سال با سركوب حركت ضدآمریكایی دانشجویان ادامه یافت.
متن زیر مروری است بر دیدگاه‌ها و مواضع حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره تقابل ملت ایران و دولت آمریكا.

 

  سؤال پاسخ
۱ آیا تقابل ملت ایران با دولت آمریكا صرفا به پس از انقلاب اسلامی برمیگردد؟
مبارزه از زمان كودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ آغاز شده
و تا كنون ادامه دارد.
 
۲ ۱۶آذر با چه ویژگی‌هایی باید شناخته شود؟
۱۶ آذر متعلق به دانشجوى ضدآمريكا و ضدسلطه است.
 
۳ مصادیق دشمنی‌ دولت آمریكا علیه ملت ما
چه بوده است؟

كمك به حركتهای تروریستی، تصرف دارائی ایران كمك  به صدام در جنگ با ایران، شلیك به هواپیمای مسافربری،  اهانت به ملت ایران، تحریم‌های همه‌جانبه.
 
۴ علت اصلی دشمنی دولت آمریكا با ملت ایران و جمهوری اسلامی چیست؟
یك: نفی سلطه‌پذیری، وابستگی سیاسی و سكولاریزم اخلاقی؛
دو: پافشاری ما بر هویت ملی و اسلامی، دفاع از مظلومان و فتح قله‌های علمی
 
۵ علت بنیادین مقابله ما با دولت آمریكا چیست؟
طبق آیات قرآن پای‌بندی به ايمان بِالله و كفر به طاغوت واجب است و امروز طاغوت اعظم در دنیا آمریكاست.
 
۶ آیا رابطه با آمریكا خطر او را برای ما كم می‌كند؟
به دو دلیل خطر آمريكا را كم نميكند. یك: آمريكا به عراق حمله كرد؛ در حالى كه با هم رابطه‌ى سياسى داشتند. دو: رابطه، براى آمريكائى‌ها، همیشه وسيله‌اى براى نفوذ در قشرهاى مستعد مزدوری بوده است.
 
۷ چرا با آمریكا مذاكره نمی‌كنیم؟
مذاكره در سايه‌ى تهديد و فشار
و از موضع ابرقدرتی، مذاكره نيست.
 
۸ بعد از این مدت مبارزه كدام كشور
پیروز میدان بوده است؟

بقاء و پیشرفت انقلاب نشانه‌ی پیروزی ملت ایران است؛
ارزش‌های آمریكایی در دنیا افول كرده‌اند.
 
۹ آمریكا چه زمانی از دشمنی با ملت ایران دست خواهد برداشت؟
تا زمان تحقق اقتدار همه‌جانبه‌ی سیاسی، اقتصادی و علمی ایران این دشمنی ادامه دارد.
 
۱۰ سرانجام مبارزه‌ی تاریخی ملت ایران با دولت مستكبر آمریكا چه خواهد بود؟
سنت‌های الهی پیروزی جبهه حق را تضمین می‌كند.
 

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:,

] [ 14:56 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره میرزاکوچک خان جنگلی:

 

                  میرزا یک واحد مینیاتوری از جمهوری اسلامی را بنیان گذاشت

    

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بزرگداشت میرزاکوچک خان جنگلی با اشاره به اینکه منشاء حرکت میرزا کوچک خان یک منشاء صددرصد دینی و اعتقادی است تاکید کردند: ایشان یک واحد مینیاتوری از نظام اسلامی را در همان محدوده خاص خود-گیلان- ایجاد کرد.
متن پیام مقام معظم رهبری که از سوی آیت‌الله  زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، قرائت شد به شرح زیر است:

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,

] [ 11:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه/ خسارت‌های دشمن و دستاوردهای مقاومت

 رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته 14 نوامبر/ 24 آبان، با ترور معاون فرمانده گردان‌های عزالدین قسام ـ شاخه نظامی حماس ـ عملیات موسوم به «ستون‌ ابرها» و جنگ نابرابر علیه غزه را آغاز کرد اما در نهایت در مقابل مقاومت و پایداری مردم غزه شکست را پذیرفت.

تهاجم هشت روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بُعد میزان خسارت‌های وارده به نوار غزه، پاسخ غافلگیرکننده مقاومت و تلفات و خسارت‌های رژیم صهیونیستی قابل بررسی است، جنگی که با وجود مدت زمان اندک آن مقاومت فلسطین توانست خسارت‌های سنگینی به دشمن وارد آورده و برای نخستین بار تل‌آویو قلب رژیم اشغالگر و بیت‌المقدس را هدف شلیک موشک‌ قرار دهد که سران این رژیم را دچار بهت و شگفتی کرد.

          

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:,

] [ 14:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 موسي ابومرزوق معاون رئيس دفتر سياسي جنبش حماس،

در گفتگو با روزنامه الخبر الجزاير از ايران به عنوان پيروز بزرگ

جنگ 8 روزه در منطقه ياد کرد.

 

 

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخبر الجزاير؛ موسي ابومرزوق با بيان اين مطلب، افزود: حملات موشکي رژيم صهيونيستي به نوار غزه طي جنگ 8 روزه، براي ايران اين پيام را داشت که اين رژيم از نظر قدرت نظامي در حد ضعيفي قرار گرفته و تمامي اظهارات از سوي مقامات اين رژيم، درباره حملات نظامي به تاسيسات ايران، نامعتبر است.
وي همچنين با بيان اينکه گروه هاي مقاومت در نوار غزه خواهان جنگ افروزي و تداوم هرگونه جنگ نيستند، جنگ 8 روزه برعليه ساکنان نوار غزه را تحميلي خواند.
موسي ابومرزوق معاون دفتر سياسي جنبش حماس در گفتگو با روزنامه الخبر الجزاير، با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي بايد به مفاد آتش بس صورت گرفته پايبند باشد، نسبت به هرگونه جنگ افروزي دوباره از سوي رژيم صهيونيستي، هشدار داد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:,

] [ 14:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 فرمانده کل قوا در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش:

 

      اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را نشان می دهد 

                                       

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ديدار فرمانده و مسئولان نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهداف بلند جمهوری اسلامی ايران و موفقيت های پی در پی نظام اسلامی در دستيابی به اين اهداف خاطرنشان كردند: نگاه به اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را در اين تحولات نشان می دهد.
ايشان با تأكيد بر اينكه يكی از دلايل جنجالهای صورت گرفته عليه جمهوری اسلامی توفيقات كسب شده است، افزودند: در مقايسه ی سياست خاورميانه ای غربی ها و سياست خاورميانه ای جمهوری اسلامی به وضوح مشاهده می شود كه سياست منطقه ای جمهوری اسلامی به اهداف خود نزديك شده است.
فرمانده كل قوا، توانايی جمهوری اسلامی برای دستيابی به اهداف را زياد دانستند و تأكيد كردند: پيشرفت و عبور از موانع در سايه توفيق خداوند متعال، همت، ‌نشاط و انگيزه دست يافتنی خواهد بود.
رهبر انقلاب در اين ديدار كه به مناسبت هفتم آذر سالروز نيروی دريايی ارتش برگزارشد، سواحل گسترده جمهوری اسلامی و بويژه ساحل دريای عمان و عقبه ی آن در منطقه مُكران را ثروت عظيم ملی توصيف كردند و افزودند: اگر دولت و ساير مسئولان با نگاه راهبردی به مناطق دريايی، به كمك بيايند، اين منطقه ی عظيم و مهم می تواند توانايی های زيادی را برای جمهوری اسلامی بوجود آورد.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اميردريادار سياری فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تدابير فرماندهی معظم كل قوا در ارتباط با نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی گزارشی از برنامه های فعلی و آتی اين نيرو در زمينه ی شناورهای سطحی، زيرسطحی، نيروی انسانی و حضور در آبهای بين المللی بيان كرد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 عبرت ماجرای امام حسین این است كه انسان فكر كند در تاریخ و جامعه اسلامی چه اتفاقی افتاده و چه میكروبی وارد بدن جامعه شده كه بعد از گذشت پنجاه سال از وفات پیامبر و بیست سال از شهادت امیرالمؤمنین، در همین جامعه اسلامی، كسی مثل حسین بن علی را با آن وضع به شهادت می‌رسانند؟ بحث عبرت‌های عاشورا مخصوص زمانی است كه اسلام حاكمیت داشته باشد. یعنی زمان ما و كشور ما...

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:,

] [ 1:29 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 لُبّ و جوهر حادثه عاشورا اين است كه در دنيايى كه همه جاى آن را ظلمت و فساد و ستم گرفته بود، حسين‌بن‌على عليه‌السّلام براى نجات اسلام قيام كرد و در اين دنياى بزرگ، هيچ‌كس به او كمك نكرد! حتّى دوستان آن بزرگوار.

       

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:,

] [ 1:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

اباالفضل العبّاس وقتى كه آب را برداشت، تا چشمش به آب افتاد، «فذكر عطش الحسين»؛ به ياد لبهاى تشنه امام حسين، شايد به ياد فريادهاى العطش دختران و كودكان، شايد به ياد گريه عطشناك على‌اصغر افتاد و دلش نيامد كه آب را بنوشد. آب را روى آب ريخت و بيرون آمد.

                   

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:,

] [ 1:23 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 وحشی‌گری شگفت‌آور رژیم صهیونیستی باید وجدان دنیای اسلام را تکان دهد/

حرکت سوال از رئیس‌جمهور قابل تحسین بود اما ادامه این کار متوقف شود .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي،در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طيبه «صالحين»، بسيج را از معجزات انقلاب اسلامي دانستند و با اشاره به نياز مستمر كشور،‌ملت،‌انقلاب و تاريخ به بسيج،‌ بر ارتقاي كيفي فعاليتهاي اين نهاد تأكيد كردند.
ايشان همچنين جنايات و وحشي گريهاي رژيم صهيونيستي در حمله به مردم نوار غزه را، نشان دهنده سبعيت حيرت آور سردمداران اين رژيم خواندند و با اشاره به وقاحت مضاعف و نفرت آور امريكا، انگليس و فرانسه در حمايت از كشتار مردم غزه تأكيد كردند: كشورهاي اسلامي بخصوص دولتهاي عربي، با اصلاح رفتار خود در اين مسئله، ضمن كمك به مردم مظلوم اما شجاع و سرافراز نوار غزه، براي شكستن محاصره اين منطقه تلاش كنند و امت اسلام نيز به تأسي از مقاومت پيروز مردم غزه بداند كه ايستادگي و استقامت، تنها راه نجات و غلبه بر دشمنان اسلام است.

          

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:,

] [ 1:11 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه