اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سایت اینترنتی شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز در مطلبی  به قلم "رینا فلور" نوشت: توافق اتمی ایران صنعت نفت آمریکا را تهدید می کند.
 
در آستانه سخنرانی سالانه "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا،  در کنگره این کشور، جمهوری خواهان بار دیگر از توافق اتمی ایران و  آنچه که کاخ سفید از آن به عنوان موفقیت کلیدی سیاست خارجی رئیس جمهور یاد می کند، انتقاد و به آن حمله می کنند. در حال حاضر آنها هشدار می دهند که این توافق بین المللی می تواند به صنعت نفت آمریکا آسیب وارد کند.
 
 
سناتور "جان هویوناز،" از ایالت داکوتای شمالی، با انتشار نواری ویدئویی مدعی شد: در نتیجه توافق اتمی اوباما با ایران که یک کشور حامی تروریسم است، این کشور به این توانایی خواهد رسید که صادرات نفت خود را در زمانی که متحدان سنی میانه رو ما و هم پیمانان آنها روز به روز از طرف ایران بیشتر تهدید می شوند، افزایش دهد. این موضوع سبب خواهد شد که عربستان سعودی هم میزان صادرات خود را افزایش دهد.
 
وی افزود: این موضوع به همراه تهدیدات روسیه و داعش سبب خواهد شد که صنعت انرژی در آمریکا تضعیف شود. بخش عمده ای از پایگاه قدرت "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، در جهان بر پایه این واقعیت استوار شده است که مناطق گسترده‌ای از اروپا به نفت و گاز روسیه وابسته اند. داعش هم به نفت و گاز و دلارهای ناشی از فروش آن برای انجام فعالیت های تروریستی بی رحمانه خود در خاورمیانه  و خارج از آن متکی است.
 
رئیس کمیته امنیت داخلی سنای آمریکا افزود: امنیت انرژی از اهمیت بالایی برای امنیت ملی ما برخوردار است و موضوعی حیاتی به شمار می رود. لازم است گام هایی جدی برای رشد تولید داخلی نفت برداریم. انرژی با هزینه کم ما را در صحنه اقتصاد جهانی رقابت پذیرتر می کند. ما می توانیم با ایجاد سامانه قانونی مالیات و ایجاد قوانین محیط زیست سبب جذب سرمایه گذاری، نوآوری و اشتغال آفرینی کنیم. شما می دانید که با ایجاد اصلاحات در بخش مالیاتی و آسانتر کردن آن می توانیم به روش منصفانه تری زمینه ساز رقابت و برتری آمریکایی ها شویم.
 
 
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 20 دی 1394برچسب:,

] [ 19:29 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه