اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در دیدار مسئولین جمعیت مامایی کشور همزمان با روز جهانی ماما مطرح شد؛

رهبر معظم انقلاب:

کشورِ بدون جمعیت جوان، یعنی کشورِ بدون ابتکار و پیشرفت و شور و شوق

تمام مردان و زنان مرهون خدمات دلسوزانه ماماها هستند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تعدادی از مسئولین جمعیت مامایی ایران همزمان با روز جهانی ماما، نقش این قشر در تأمین سلامت جامعه و همچنین در بقای نسل بشر را بسیار مهم و ارزشمند دانستند و با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی در اقبال عمومی به استفاده از خدمات مامایی بمنظور اجرایی شدن سیاست اساسی افزایش جمعیت کشور، خاطرنشان کردند: مسئله تکثیر نسل و جلوگیری از کاهش جمعیت جوان کشور، یک مسئله حیاتی است و باید بطور جدی دنبال شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از خدمات و زحمات دلسوزانه جمعیت مامایی کشور که با صبر، دانش و تجربه، وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت حرفه‌ای، مهمترین نقش را در حفظ سلامت مادر و کودک ایفا می‌کنند، افزودند: بر همین اساس، تمام مردان و زنان مرهون منت ماماها هستند و این قشر نیز همواره از احترام و تکریم ویژه‌ای در میان مردم برخوردار بوده است.
ایشان، فرهنگ سازی را مسئله مهم و اصلی در ترغیب جامعه‌ی زنان به استفاده از خدمات مامایی و زایمان طبیعی برشمردند و گفتند: متخصصین باید زیانهای ناشی از وضع حملهای غیر طبیعی و همچنین فواید و آثار مثبت زایمان طبیعی در حفظ سلامت مادر و کودک را مکرراً در مجامع عمومی و رسانه‌ها تبیین کنند.
رهبر انقلاب با اشاره به اهمیت فراوان تولید و افزایش نسل و نقش برجسته ی زایمان طبیعی و خدمات مامایی در این فرآیند، خاطرنشان کردند: کثرت جمعیت جوان یکی از امتیازات کشور است و در صورت استمرار سیاستها و اقدامات نادرستی که منجر به تحدید نسل و کاهش شدید جمعیت جوان کشور در طول سالهای آینده خواهد شد، دچار ضربه بسیار بزرگی بنام «سالمندی عمومی» خواهیم شد.
ایشان افزودند: کشورِ بدون جمعیت جوان، یعنی کشورِ بدون ابتکار و پیشرفت و هیجان و شور و شوق، بنابراین، برنامه حیاتی تکثیر نسل باید بطور جدی دنبال و پیگیری شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با تأکید بر ضرورت حل مشکلات جمعیت مامایی کشور، گفتند: مسئولان دستگاههای دولتی باید در صدد جبران کمبودها و نقائص در این بخش باشند.
در ابتدای این دیدار خانم دکتر معصومه آباد رئیس جمعیت مامایی ایران، از وجود ۵۰ هزار دانش آموخته مامایی در کشور خبر داد و با اشاره به نقش مامایی در مقوله توسعه جمعیت افزود: امروز حدود ۵۰ درصد نوزادان در کشور بصورت غیر طبیعی متولد می‌شوند که این سزارین‌های غیر ضروری و فراوان، یک مانع اساسی در تداوم باروری مادران و افزایش جمعیت است.
وی، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مامایی و اصلاح سامانه ارجاع و همچنین برنامه ریزی برای آموزشهای مرتبط به دختران در مراکز آموزشی را از جمله راهکارهای اصلاح فرهنگ و نوع نگاه به خدمات مامایی برشمرد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:0 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«نقد حق مردم و همه گروههاست، چه اقلیت و چه اکثریت. اما آنچه پسندیده نیست این است که با پول و بیت‌المال مردم کسی بخواهد دولتی را که منتخب مردم است و با رأی مردم شروع به کار کرده، به جای نقد، تخریب کند و این چیزی است که دولت نمی‌پسندد. بنابراین ما از همه می‌خواهیم با شناسنامه حرف بزنند و بگویند از کجا  و وابسته به کدام جناح هستند. با نام خود سخن بگویند نه با نام ملت ایران. راه ملت ایران روشن است».
مطلب فوق، بخشی از سخنان آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم کشورمان است که روز سه‌شنبه هفته گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ایراد شده بود و طی چند روز اخیر با واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی روبرو شده است و از آنجا که موضوع این بخش از سخنان ایشان، «انتقاد و چگونگی آن» است و این، یکی از اصلی‌ترین مسائل مورد بحث و مناقشه این روزها - بخوانید همه روزها - است اشاره به نکاتی درباره آن ضروری به نظر می‌رسد؛
1- تاکید آقای دکتر روحانی بر این نکته که منتقدان «با شناسنامه حرف بزنند» و «با نام خود سخن بگویند، نه با نام ملت» اگر چه سخن عالمانه و قابل قبولی است ولی در مواردی نیز به شدت مورد مناقشه است. با این توضیح که بسیار دیده شده افرادی از یک حزب و گروه سیاسی بی‌آن که به جایگاه و هویت واقعی خود اشاره کنند، نقش خودخوانده! سخنگوی ملت را بر عهده می‌گیرند و به گونه‌ای درباره مسائل جاری کشور اظهارنظر و یا انتقاد می‌کنند که انگار از جانب همه مردم سخن می‌گویند و خواسته و نظر توده‌های ملت را بازتاب می‌دهند!  رئیس‌جمهور محترم حق دارد از این افراد بخواهد «با شناسنامه حرف بزنند» و دیدگاه و نظر حزبی و گروهی خود را به حساب ملت ننویسند.
شواهد موجود اما، به وضوح نشان می‌دهد جناب دکتر روحانی به این فرمول که خود بر آن تأکید ورزیده‌اند، چندان وفادار نبوده‌اند، بلکه
 - با عرض پوزش- عملکرد ایشان در برخی از موارد با فرمول یاد شده تفاوت یکصد و هشتاد درجه‌ای نیز داشته است.
به عنوان مثال، فلان و فلان شخصیت سیاسی  که به جرم آشکار و غیرقابل‌انکار وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 به وضوح  از سوی مردم طرد شده‌اند، بی‌آن که به شناسنامه سیاسی باطل شده خود کمترین اشاره‌ای داشته باشند، زبان ملت را به کام می‌گیرند و به نمایندگی از آنان برای نظام و دولت محترم نسخه می‌پیچند. بدیهی است آقای دکتر روحانی حق دارد از آنان  بخواهد که «بدون شناسنامه حرف نزنند» و ابتداء برای مردم توضیح بدهند و بگویند همان کسانی هستند که با ادعای تقلب در انتخابات 88 جمهوریت نظام را به نفع مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس زیر سوال کشیده و سپس با شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، دروغگو بودن خود را به اثبات رسانده بودند. به مردم بگویند که یکی از آنها حداقل دو بار با جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی ملاقات پنهان داشته و بعد از این ملاقات‌ها بود که سوروس در مصاحبه با CNN  قول داده بود «جمهوری اسلامی تا یکسال دیگر برچیده خواهد شد»! برای مردم توضیح بدهند چرا در مقابل ادعای نتانیاهو که فتنه‌گران را «سرمایه بزرگ اسرائیل در ایران» نامیده بود
- و البته متأسفانه حق با او بود و راست می‌گفت - مهر سکوت بر لب زده بودند؟! چرا همصدا با دیگر سران فتنه، اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام در عاشورای 88 را مردمان خداجوی! نامیده بودند؟! تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کرده بودند! شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه»! و «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» سر داده بودند! و...
باید به جناب آقای دکتر روحانی عرض کرد؛ این واقعیات که قابل انکار نیست! هست؟! و آیا همین آقایان که تاکنون اصرار داشتند آراء جنابعالی را به حمایت اصلاح‌طلبان و کارگزاران از شما نسبت دهند، امروزه زبان به انتقاد از دولت محترم نگشوده‌اند؟! انتظار از ریاست‌ محترم جمهوری آن بوده و هست که با تکیه بر فرمول یاد شده، از آنان بخواهند «بدون شناسنامه حرف نزنند» و ابتداء شناسنامه خود را روی دست بگیرند - البته اگر جرأت داشته باشند که ندارند - و سپس اظهارنظر کنند!
2- رئیس‌جمهور محترم بعد از تاکید بر این نکته که «منتقدان با شناسنامه حرف بزنند» منظور خود از شناسنامه را اینگونه توضیح می‌دهند که منتقدان «بگویند از کجا و وابسته به کدام جناح هستند»؟! که باید از ایشان پرسید؛
 الف: آیا منظور حضرتعالی از «شناسنامه»، شناسنامه حزبی منتقدان است؟ اگر چنین باشد- که ظاهرا اینگونه به نظر می‌رسد - پرسش بعدی آن است که آیا از نگاه و نظر جناب دکتر روحانی، فقط کسانی حق انتقاد دارند که عضو یکی از احزاب و یا گروههای سیاسی موجود باشند و آنانی که عضو هیچ حزب و گروهی نیستند - یعنی توده‌های عظیم مردم - حق انتقاد از دولت را ندارند! این برداشت ضمن آن که بی‌احترامی به مردم و نادیده گرفتن حق آنان برای انتقاد است، با مبانی تعریف شده جمهوری اسلامی ایران نیز سازگاری ندارد، چرا که نظام برپایه و محور مردم‌سالاری استوار است و نه حزب و گروه سالاری.
ب: ممکن است رئیس‌جمهور محترم بر این باور باشند که فقط گروهها و احزابی که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزدهای دیگری داشته‌اند، نسبت به مواردی از مواضع و عملکرد دولت ایشان انتقاد دارند که دراین‌باره باید گفت؛ اگرچه بعید نیست برخی از انتقادها از همین زاویه و برخاسته از نگاه حزبی و گروهی باشد ولی نمی‌توان و نباید انکار کرد تمامی انتقادها از این دست نبوده و نیست، و مردم وقتی نشانه‌هایی از فاصله‌دار بودن مواضع و عملکرد دولت محترم با آموزه‌های اسلامی و انقلابی را مشاهده می‌کنند، انتقاد از این دست مواضع زاویه‌دار را با نگاهی دلسوزانه و به منظور اصلاح آن، وظیفه دینی و ملی خود می‌دانند. گفتنی است این روزها بسیاری از گروه‌ها و احزابی که نام خود را در فهرست حامیان دولت ثبت و اعلام کرده‌اند نیز نسبت به شماری از مواضع و عملکرد دولت بیشترین انتقادها را دارند. انتقاداتی که برخی از آنها از نوع باج‌خواهی و سهم‌طلبی است و اتفاقا جا دارد آقای دکتر روحانی مطابق فرمول یاد شده از آنان - اصلاح‌طلبان و کارگزاران - بخواهد که شناسنامه خود را ارائه کنند و مثلا توضیح بدهند در حالی که به اعتراف خودشان در مجموع فقط 13درصد رأی داشته‌اند و به همین علت هر دو گروه نامزدهای رسمی خود را مجبور به استعفاء کرده بودند، اکنون با کدام جایگاه و پایگاه، از دولت به خاطر نادیده گرفتن خواسته‌های حزبی و گروهی خود انتقاد می‌کنند؟!
3- آقای دکتر روحانی یک شخصیت دانش‌آموخته دینی است و حقوقدان نیز هست. بنابراین به خوبی می‌دانند که برای ارزیابی انتقاد، فرمول علمی تعریف شده‌ای وجود دارد و آن، اولا؛ توجه به موضوع مورد انتقاد و ثانیا؛ میزان انطباق آن با آموزه‌هایی است که عدول از آنها  مورد انتقاد قرار گرفته است. در این فرمول؛ شخص انتقادکننده جایگاه و تأثیر چندانی ندارد. در کلام خدا آمده است؛
«فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون أحسنه... ای پیامبر(ص)! به آن عده از بندگان من بشارت ده که سخنان - گوناگون- را می‌شنوند و از بهترین آنها پیروی می‌کنند» (17 و 18 زمر) به بیان دیگر، وقتی از یک موضع یا عملکرد انتقاد می‌شود، انتقاد‌کننده میان آنچه اتفاق افتاده است با آنچه باید باشد - یعنی آموزه‌های تعریف شده و پذیرفته شده - فاصله می‌بیند، بنابراین با مقایسه میان این دو گزاره - آنچه هست و آنچه باید باشد - می‌توان انتقاد را «به‌جا» یا «نا به‌جا» دانست بی‌آن که نیازی به کنکاش در انگیزه انتقاد‌کننده باشد.
4- رئیس‌جمهور محترم کشورمان در سخنان یاد شده و پیش از آن نیز در فرصت‌های دیگر به انتخاب خویش از سوی مردم تکیه کرده و با استناد به آن، انتقادها را بی‌اساس و در مخالفت با اکثریت مردمی دانسته‌اند که به ایشان رأی داده‌اند.
درباره این بخش از سخنان رئیس‌جمهور محترم که هر از چند گاه نیز تکرار می‌شود باید گفت تردیدی نیست که اکثریت مردم  به ایشان رأی داده و جناب روحانی را از بقیه نامزدها برای تصدی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران شایسته‌تر دانسته‌اند و آقای دکتر روحانی نیز در اولین کنفرانس خبری و سپس در موارد متعدد دیگر تاکید ورزیده‌اند که رئیس‌جمهور همه ملت ایران هستند، چه آنها که به ایشان رأی داده‌اند و چه آنهایی که نظر دیگری داشته‌اند. اما بدیهی است که رأی مردم «چک سفید امضاء»! نیست و نمی‌توان با استناد به آن، همه مواضع و عملکردهای دولت محترم را برخاسته از خواست و نظر کسانی دانست که در انتخابات یازدهم به رئیس‌جمهور محترم رأی داده‌اند، بلکه دوام اعتبار رأی مردم در همخوانی مواضع و عملکرد دولت  محترم با آموزه‌ها و معیارهایی است که در قانون اساسی و سایر قوانین نظام تعریف شده و رئیس‌جمهور محترم در جریان انتخابات بر پایبندی خویش به این موازین تاکید ورزیده‌اند. 
5- و بالاخره و با عرض پوزش باید گفت؛ اظهارات روز سه‌شنبه آقای دکترروحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بی‌آن که بخواهند و یا در پی آن بوده باشند، به گونه‌ای بوده است - و یا اینگونه تلقی می‌شود - که انگار هیچکس حق ندارد بدون کوپن از مواضع و عملکرد دولت محترم انتقاد کند! و این در حالی است که همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب اسلامی خواستار موفقیت دولت هستند چرا که موفقیت دولت را موفقیت خود و نظام می‌دانند از این روی انتقاد آنان نه فقط نباید برای رئیس‌جمهور محترم دغدغه‌آور باشد بلکه می‌تواند همراهی با ایشان در ارائه خدمت بهتر تلقی شود.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 11:28 ] [ رضااحسانی ]

[ ]


این سخنان در سی‌ام مردادماه سال ۱۳۸۳ و پس از مراسم روضه‌خوانی به مناسبت شهادت حضرت امام علی النقیعلیه‌السلام بیان شده است.
 
 http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1391/1391030312557e3d9.jpg
* بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

بالاخره در نبرد بین امام هادی (علیه‌السّلام) و خلفایی که در زمان ایشان بودند، آن کس که ظاهراً و باطناً پیروز شد، حضرت هادی (علیه‌السّلام) بود؛ این باید در همه‌ی بیانات و اظهارات ما مورد نظر باشد.

در زمان امامت آن بزرگوار شش خلیفه، یکی پس از دیگری، آمدند و به درک واصل شدند. آخرین نفر آنها، «معتز» بود که حضرت را شهید کرد و خودش هم به فاصله‌ی کوتاهی مُرد. این خلفا غالباً با ذلت مردند؛ یکی به‌دست پسرش کشته شد، دیگری به دست برادرزاده‌اش و به همین ترتیب بنی‌عباس تارومار شدند؛ به عکسِ شیعه. شیعه در دوران حضرت هادی و حضرت عسگری (علیهماالسّلام) و در آن شدت عمل روزبه‌روز وسعت پیدا کرد؛ قوی‌تر شد.

حضرت هادی (علیه‌السّلام) چهل و دو سال عمر کردند که بیست سالش را در سامرا بودند؛ آن‌جا مزرعه داشتند و در آن شهر کار و زندگی می‌کردند. سامرا در واقع مثل یک پادگان بود و آن را معتصم ساخت تا غلامان ترکِ نزدیک به خود را - با ترکهای خودمان؛ ترکهای آذربایجان و سایر نقاط اشتباه نشود - که از ترکستان و سمرقند و از همین منطقه‌ی مغولستان و آسیای شرقی آورده بود، در سامرا نگه دارد. این عده چون تازه اسلام آورده بودند، ائمه و مؤمنان را نمی‌شناختند و از اسلام سر در نمی‌آوردند. به همین دلیل، مزاحم مردم می‌شدند و با عربها - مردم بغداد - اختلاف پیدا کردند. در همین شهر سامرا عده‌ی قابل توجهی از بزرگان شیعه در زمان امام هادی (علیه‌السّلام) جمع شدند و حضرت توانست آنها را اداره کند و به وسیله‌ی آنها پیام امامت را به سرتاسر دنیای اسلام - با نامه‌نگاری و... - برساند. این شبکه‌های شیعه در قم، خراسان، ری، مدینه، یمن و در مناطق دوردست و در همه‌ی اقطار دنیا را همین عده توانستند رواج بدهند و روزبه‌روز تعداد افرادی را که مؤمن به این مکتب هستند، زیادتر کنند. امام هادی همه‌ی این کارها را در زیر برق شمشیر تیز و خونریز همان شش خلیفه و علی‌رغم آنها انجام داده است. حدیث معروفی درباره‌ی وفات حضرت هادی (علیه‌السّلام) هست که از عبارت آن معلوم می‌شود که عده‌ی قابل توجهی از شیعیان در سامرا جمع شده بودند؛ به‌گونه‌ای که دستگاه خلافت هم آنها را نمی‌شناخت؛ چون اگر می‌شناخت، همه‌شان را تارومار می‌کرد؛ اما این عده چون شبکه‌ی قوی‌ای به‌وجود آورده بودند، دستگاه خلافت نمی‌توانست به آنها دسترسی پیدا کند.

یک روزِ مجاهدت این بزرگوارها - ائمه (علیهم‌السّلام) - به قدر سالها اثر می‌گذاشت؛ یک روز از زندگی مبارک اینها مثل جماعتی که سالها کار کنند، در جامعه اثر می‌گذاشت. این بزرگواران دین را همین‌طور حفظ کردند، والّا دینی که در رأسش متوکل و معتز و معتصم و مأمون باشد و علمایش اشخاصی باشند مثل یحیی‌بن‌اکثم که با آن‌که عالم دستگاه بودند، خودشان از فساق و فجار درجه یکِ علنی بودند، اصلاً نباید بماند؛ باید همان روزها بکل کلکِ آن کنده می‌شد؛ تمام می‌شد. این مجاهدت و تلاش ائمه (علیهم‌السّلام) نه فقط تشیع بلکه قرآن، اسلام و معارف دینی را حفظ کرد؛ این است خاصیت بندگان خالص و مخلص و اولیای خدا. اگر اسلام انسانهای کمربسته نداشت، نمی‌توانست بعد از هزار و دویست، سیصد سال تازه زنده شود و بیداری اسلامی به‌وجود بیاید؛ باید یواش یواش از بین می‌رفت. اگر اسلام کسانی را نداشت که بعد از پیغمبر این معارف عظیم را در ذهن تاریخ بشری و در تاریخ اسلامی نهادینه کنند، باید از بین می‌رفت؛ تمام می‌شد و اصلاً هیچ چیزش نمی‌ماند؛ اگر هم می‌ماند، از معارف چیزی باقی نمی‌ماند؛ مثل مسیحیت و یهودیتی که حالا از معارف اصلی‌شان تقریباً هیچ‌چیز باقی نمانده است. این‌که قرآن سالم بماند، حدیث نبوی بماند، این همه احکام و معارف بماند و معارف اسلامی بعد از هزار سال بتواند در رأس معارف بشری خودش را نشان دهد، کار طبیعی نبود؛ کار غیرطبیعی بود که با مجاهدت انجام گرفت. البته در راه این کار بزرگ، کتک‌خوردن، زندان‌رفتن و کشته‌شدن هم هست، که اینها برای این بزرگوارها چیزی نبود.

ائمه‌ی ما در طول این دویست‌وپنجاه سال امامت - از روز رحلت نبی مکرم اسلام (صلّی‌اللَه‌علیه‌وآله) تا روز وفات حضرت عسکری، دویست‌وپنجاه سال است - خیلی زجر کشیدند، کشته شدند، مظلوم واقع شدند و جا هم دارد برایشان گریه کنیم؛ مظلومیت‌شان دلها و عواطف را به خود متوجه کرده است؛ اما این مظلومها غلبه کردند؛ هم مقطعی غلبه کردند، هم در مجموع و در طول زمان.
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 22:22 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی برای استفاده بیشتر از فرصت معنوی در ماه رجب در قالب کلیپ صوتی
 
«شست‌وشویی کن و آنگه به خرابات خرام...
 
برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 22:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب در بازدید از مجموعه صنعتی مپنا و دیدار با کارگران:

عزم ملی و مدیریت جهادی شعار همیشگی و تجلی آینده درخشان ایران

رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی نه ممکن است نه مفید

کارگران توقع از خود را به ده برابر سطح پیشرفت فعلی افزایش دهند

هر جا روی پای خود بایستیم قلدرهای جهان مجبور به برخورد مؤدبانه و منطقی می‌شوند

 

در آستانه روز کارگر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مجموعه صنعتی مپنا در فردیس کرج، از نمایشگاه توانمندیهای متخصصان، کارشناسان و کارگران این گروه صنعتی در زمینه های طراحی و ساخت صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ریلی بازدید کردند.
ایشان سپس در جمع پر شور کارگران، مدیران، طراحان و برنامه ریزان مپنا و صدها نفر از کارگران چند واحد تولیدی دیگر، تکریم و احترام جامعه کارگری و همه نقش آفرینان عرصه تولید را ضرورتی برخاسته از متن اسلام خواندند و با اشاره به هوش و استعداد تحسین برانگیز ملت ایران تأکید کردند: عزم ملی و مدیریت جهادی، نه فقط شعار سال جاری بلکه شعار همیشگی ما و تجلی هویت و حیثیت و آینده درخشان این کشور است.

 

بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران گروه صنعتی مپنا

 

 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 4:58 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

نماهنگی از سخنرانی حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون توافقنامه ژنو و عبور تیم مذاکره کننده دولت حسن روحانی از خطوط قرمز مشخص شده توسط امام خامنه ای (مدظله العالی) 

         حجم : 11 مگابایت | فرمت FLV              

               زمان  : 00:03:17                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:17 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

یا ایهاالذین آمنوا ان تطیعوا الذین کفروا یردوکم علی اعقابکم فتنقلبوا خاسرین (سوره آل عمران / آیه ۱۴۹)
 
 ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از کسانی که کفر ورزیده اند، اطاعت کنید شما را به گذشته هایتان باز می گردانند و سرانجام زیانکار خواهید شد.
 
 امام صادق(علیه السلام) فرمود: خداوند به پیامبری از پیامبرانش وحی فرمود: به مؤمنان بگو که لباس دشمنان مرا نپوشید و طعام دشمنان مرا نخورید و راه های دشمنان مرا نپیمایید و گرنه در زمره دشمنان من به شمار خواهید رفت. (طبرسی، ۱، ۵۱۸)

 

        حجم : 10 مگابایت | فرمت FLV              

               زمان  : 00:03:04                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در این سخنرانی به مبحث مبارزه با هوای نفس و غایت آن یعنی رسیدن به اخلاص که حقیقت دین است، اشاره کردند. ایشان در این سخنرانی به مراحل رسیدن به اصل اخلاص و معایب پرداختن به هوای نفس پنهان نیز می پردازند.

 

             حجم : 5 مگابایت | فرمت mp3              

                زمان  : 00:24:40                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:14 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مداحی بسیار زیبای مسعود پیرایش در مورد امام زمان (عج) و امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب

 

             حجم : 22 مگابایت | فرمت FLV              

                 زمان  : 00:06:19                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:13 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 گزیده ای تاثیرگذار از بیانات حجت الاسلام قرائتی در برنامه درسهایی از قرآن کریم

  

   حجم : 10 مگابایت | فرمت FLV  

                 زمان  : 00:03:00                

  لینک دانلود مستقیم

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:11 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اوایل دوران انقلاب اسلامی به مردمی کردن اقتصاد معتقد بودند و در برهه‌های زمانی مختلف از دهه شصت تا کنون به تبیین اهمیت و لزوم آن پرداخته‌اند. در اواخر سال گذشته که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد ایشان در سخنانی باز هم حضور مردم در اقتصاد را یکی از ارکان تحقق این سیاست‌ها دانستند و پس از آن هم با نامگذاری سال ۹۳ به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به اهمیت «عزم ملی» و نقش مردم در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی تأکیدی مجدد کردند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/26250/smpl.jpg

 

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:1 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 22:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

افسران - همین الآن زنگ بزن آزادش کنند!

سردار قاسم سلیمانی می گوید یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان رو که سالها به دنبال او بودیم و هم در مسئله قاچاق مواد مخدر خیلی فعالیت می کرد و هم از تعداد زیادی از بچه های ما شهید گرفته بود رو با روشهای پیچیده اطلاعاتی برای مذاکره دعوت کردیم به منطقه ی خاصی و پس از ورود آنها به آنجا او را دستگیر کردیم و به زندان انداختیم... خیلی خوشحال بودیم...
او کسی بود که حکمش مثلا پنجاه بار اعدام بود...
در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم این مسئله رو مطرح کردم و خبر دستگیری و شرح ما وقع را به ایشان گفتم و منتظر عکس العمل مثبت و خوشحالی ایشان بودم...
رهبری بلافاصله فرمودند: همین الآن زنگ بزن آزادش کنند!!!
من بدون چون و چرا زنگ زدم و بلافاصله با تعجب بسیار زیاد پرسیدم که آقا چرا؟ من اصلا متوجه نمی شم که چرا باید این کار رو می کردم؟ چرا دستور دادید آزادش کنیم؟
رهبری گفتند: مگر نمی گویی دعوتش کردیم؟
بعد از این جمله من خشکم زد و البته ایشان فرمودند: حتما دستگیرش کنید و ما هم در یک عملیات سخت دیگر دستگیرش کردیم...
مرام شیعه این است... از کسی دعوت می کنی و مهمان توست...حتی اگر قاتل پدرت هم باشد حق نداری او را آزار دهی...

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 22:19 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

جهان در آتش جنگ دوم جهانی،ایران اگرچه اعلام بی طرفی کرده است اما متفقین نمی توانند از موقعیت استراتژیک ایران به هیچ قیمتی چشم پوشی کنند.متفقین برای جابه جایی نیروها و تجهیزات خود صحرای طبس را به خاطر موقعیت استراتژیک آن انتخاب می کنند.در این مستند خواهید دید که از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز چه رویدادهایی در صحرای طبس رخ داده است که باید برای سران غرب و آمریکا درس بزرگی باشد.

 

          حجم : 101 مگابایت | فرمت FLV              

                زمان  : 00:28:31                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:32 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گزیده ای از سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی در برنامه طرحی برای فردا

  

           حجم : 10 مگابایت | فرمت FLV         

               زمان  : 00:02:56           

      لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:31 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

از تمامی عزیزان پوزش می طلبم بابت گذاشتن چنین عکسهایی

ولی باید آن کسی که ادعای حقوق بشر می کند را بیشتر بشناسیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:22 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

ماموستا حسام الدین مجتهدی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی، نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه‌ی اهل سنت سنندج را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


درگذشت روحانی مُصلح و فاضل، جناب ماموستا حسام‌الدین مجتهدی از علمای برجسته‌ی شافعی و نماینده‌ی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه‌ی اهل سنت سنندج رحمة‌الله‌علیه را به عموم مردم مومن و انقلابی کردستان و خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض میکنم.
این شخصیت خدوم و کهنسال که بسیاری از علمای منطقه شاگردان وی به شمار میرفتند، از جمله‌ی وفاداران به پیام انقلابی اتحاد مسلمانان بوده و با روحیّه‌ی تقریب میان فِرَق اسلامی، به وظایف روحانی اشتغال داشت.
رحمت و مغفرت حق متعال را برای ایشان مسألت میکنم.


سیدعلی خامنه‌ای
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 21:35 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 17:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

تبیین بایدها و نبایدهای «سبک زندگی» در جامعه ایرانی از جمله موضوعاتی است که پس از تشریح ضرورت‌های آن توسط رهبر انقلاب بیشتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

پایه تشکیل «سبک زندگی» در جامعه مسلمان ایران عمل به دستور العمل‌های تشریع شده دین مبین اسلام و مذهب تشییع است. عمل به «احکام شرعی» که علمای دین از متون اسلامی استنباط کرده و در قالب رساله و استفتائات به بیان آن می‌پردازند، مقدمه لازم در سبک زندگی اسلامی است که دیگر بایسته‌های فرهنگی بر آن بنا نهاده می‌شود.

روشن است که نمی‌شود دم از سبک زندگی اسلامی زد اما بی‌خیال احکام شرعی اسلام، خصوصاً احکام اجتماعی آن شد یا آنها را تنها در بایگانی رساله‌های عملیه و کتاب‌های احکام نگه داشت. چندی پیش نظرات فقهی جدیدی از رهبر انقلاب منتشر شد که محور برخی از آن مسائل فرهنگی و اجتماعی بود. نظر به اهمیت مسائل مطرح شده که بسیاری از آن مورد ابتلای جامعه امروز ماست، تعدادی از نظرات فقهی رهبر انقلاب را در ادامه منتشر می‌کنیم.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:50 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حضرت امام ‌رحمة‌ الله‌ علیه:

«کی این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟

ما ساقط کردیم؟

شن‌ها ساقط کردند؛ شن ها مامور خدا بودند.»

 

            حجم : 10 مگابایت | فرمت FLV              

                زمان  : 00:02:56                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:34 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مناظره فرهنگی در برنامه «دیروز امروز فردا» شامگاه گذشته (پنج‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1393) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حسام‌ الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور دکتر حسن روحانی با محوریت شعار سال جاری «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار شد می توانید فایل صوتی کامل این مناظره را دریافت نمایید.

         حجم : 15 مگابایت | فرمت mp3              

                  زمان  : 01:05:22                 

 لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:29 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در هفته ای که گذشت برگزاری جشن روز زن در کاخ سعد آباد با حضور برخی همسران وزرا، سفرا و زنان دولت تدبیر و امید در صدر اخبار این هفته قرار گرفت.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها و شاهدان این مراسم را "پرهزینه، تجملاتی و اشرافی" توصیف کردند به طوری که به گفته آنها به برخی از میهمانان سکه بهار آزادی هدیه داده شده و تعداد حاضران نیز حدود 300 میهمان بوده است.اما نکته قابل توجه‌تر از پرهزینه بودن این مراسم، نوع برگزاری خارج از شأن آن بود؛ چراکه در شرایطی که مناسبت برگزاری این مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود، برنامه‌‌هایی با محتوا و کیفیتی غیرمذهبی همچون "شوی لباس"، "رقص دختران نوجوان"، "رقص لزگی 6 دختر" و "کنسرت موسیقی زنان" برگزار شد.

 

            حجم : 11 مگابایت | فرمت FLV              

                 زمان  : 00:03:22                

  لینک دانلود مستقیم

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

لعیا زنگنه :  افتخار من زندگی در کشوری است که رهبر آن از ذریه حضرت فاطمه زهراست

لعیا زنگنه شامگاه سه شنبه با حضور در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه اظهارات قابل توجه و شنیدنی داشت که خواندن گوشه ای از آنها خالی از لطف نیست.

لعیا زنگنه در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه سیما با مطرح کردن سخنانی قابل توجه گفت: در بسیاری از پروژه های سینمایی و برنامه های تلویزیونی با زنان ما که در فرهنگ حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رشد کرده اند فاطمه گونه رفتار نمی شود.

این بازیگر سرشناس تلویزیون گفت: ما در کشوری بزرگ شده ایم و در فرهنگی رشد کرده ایم که در آن دختر پیغمبر، خصوصیات مادر پیامبر را دارد و در آن جایگاه یک زن هسته ی دین دانسته می شود.

وی با گلایه از اینکه در برخی از برنامه های تلویزیونی و سینمایی آنگونه که دین و اسلام می گوید حرمت زنان ما رعایت نمی شود گفت: من از این موضوع گله دارم که بر اساس اعتقادات دینی ما حرمت زنان و خانمهای مسلمان ما در نظر گرفته نمی شود.

زنگنه با تقدیر از مجموعه حراست تلویزیون و سایر نهادهای فرهنگی گفت: در مورد اتفاقی که برای خود من به وجود آمد ایمان پیدا کردم که مجموعه ای به نام حراست ازمسائل اسلامی یکی از مقدس ترین نهادهایی است که باید از آنها قدر دانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که رهبر آن از ذریه بانوی بزرگی به نام فاطمه (سلام الله علیها) است.

لعیا زنگنه همچنین با اشاره برخی از مشکلات در حوزه سینما و تلویزیون گفت: بازهم از اعتقادات دینی خود آموخته ام که مزد افراد را بلا فاصله باید بعد از انجام خدمت آنها داد اما متاسفانه در مورد بازیگران این اتفاق بسیار با تأخیر انجام می شود که باعث شده بسیاری از هنرمندان توانمند ما کم رنگ شوند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 16:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مداحان اهل بیت علیهم‌السلام برای با تکرار لزوم علنی نکردن اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی به تبیین چندباره‌ی دلیل این مهم پرداختند.
ایشان فرمودند: «یک شمشیر در دست دشمنان ما، همین اختلافات مذهبى [شیعه و سنی] است. علنى کردن اختلافات، صریح کردن مخالفتهاى اعتقادى، به زبان آوردن مطالبى که کینه‌ها را برمى‌افروزد، یکى از وسایلى است که دشمن ما از آن بیشترین استفاده را دارد میکند. ... کارى نکنیم که دشمن را در مقصودى که دارد، موفّق بکند؛ شمشیر دشمن را تیز بکند.» 

نماهنگ :شمشیر اختلاف

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 27.4 MB

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک زیر را کلیک نمایید:
 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:45 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب اسلامی در آبان ماه امسال و پیش از توافق هسته‌ای ژنو فرموده بودند: «این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.». ایشان اخیراً در دیدار ۱۹ دی با مردم قم یکی از برکات مذاکرات اخیر ژنو را آشکار شدن دشمنی آمریکایی‌ها دانستند. در این کلیپ به مرور برخی از اظهارات و دشمنی‌های آمریکایی علیه ملت ایران در بازه زمانی توافق هسته‌ای ژنو پرداخته شده است.

نماهنگ :برکت مذاکره

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:42 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت آيت‌الله حاج شیخ مسلم ملکوتی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


رحلت عالم جلیل مرحوم آیةالله آقای حاج شیخ مسلم ملکوتی رضوان الله علیه را که از علمای مبرّز حوزه‌های علمیه بوده و مفتخر به سوابق طولانی مجاهدات و خدمات به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی میباشند، به خاندان مکرم و معزّز و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به عموم مردم عزیز آذربایجان و نیز به مراجع عظام و علمای اعلام حوزه‌ی علمیه‌ی قم تسلیت عرض میکنم.
حضور همیشگی این عالم مجاهد در فعالیتهای سیاسی جامعه‌ی مدرسین قم در دوران اختناق و سپس خدمات ایشان در سنگر امامت جمعه‌ی تبریز قهرمان و همراهی و همگامی با رزمندگان دفاع مقدس، سوابق ثبت شده‌ئی است که از حافظه‌ی تاریخ انقلاب و از دیوان کرام‌الکاتبین محو نخواهد شد انشاءالله. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را مسألت میکنم.


سیدعلی خامنه‌ای
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 1:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

یک سناتور فرانسوی که در هیأت پارلمانی این کشور عازم تهران شده از حامیان بزرگ سرکرده گروهک تروریستی منافقین بوده و مقالات و سخنرانی‌های متعددی در حمایت از این گروه داشته است.
در هیأت اعزامی پارلمان فرانسه به ایران که قرار است امروز وارد کشورمان شوند یکی از سناتورهای حامی منافقین نیز حضور خواهد داشت.
ناتالی گوله، نماینده مجلس سنای فرانسه و عضو کمیسیون روابط خارجی و نیروهای دفاعی، در صفحه توئیتر خود با اشاره به سفر این هیأت پارلمانی فرانسوی به کشورمان نوشت: "در هیأت اعزامی به ایران سناتور [فیلیپ] دالیه یکی از حامیان بزرگ [مریم] رجوی [از سرکردگان گروهک منافین] نیز حضور دارد."
وی در ادامه نوشت: "امیدوارم وی افکار خود را در ایران تغییر دهد."
هیأت فرانسوی  (2 اردیبهشت) وارد تهران شده و تا 9 اردیبهشت در کشورمان حضور خواهند داشت.
ریاست این هیأت بر عهده  فیلیپ مارینی، رئیس کمیسیون مالی پارلمان فرانسه، است. علاوه بر دالیه، میشل آندره، آیمری دو مونتسکیو، ژرارد میکل و ژان کلود فروکن  نیز در این هیأت  حضور دارند.
حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده که این هیأت به دعوت غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ایران سفر می‌کند.

بررسی ها نشان می دهد فیلیپ دالیه بارها در حمایت از گروهک منافقین سخنرانی داشته است از جمله در سال 2008 که در حضور اعضای این گروهک به آنها وعده همکاری به منظور مقابله با جمهوری اسلامی ایران را می‌دهد.

 

وی همچنین عضو گروه دوستی پارلمان فرانسه و اسرائیل و از مخالفان سرسخت برنامه هسته‌ای ایران است.

دالیه عضو یک گروه لابی‌گر است که از دولت فرانسه می‌خواهند مجاهدین خلق را به عنوان تنها گروهی که می‌تواند جایگزین جمهوری اسلامی شود، به رسمیت بشناسد.

فیلم سخنرانی این سناتور در تجمع منافقین در پاریس :

          حجم : 12 مگابایت | فرمت FLV              

                 زمان  : 00:03:24                 

 لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:23 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

کلیپی اثرگذار از بیانات ارزشمند مرحوم حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی درباره رابطه اسلام و دنیا.

 

             حجم : 11 مگابایت | فرمت FLV              

                زمان  : 00:03:18              

   لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:18 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 گزیده ای از بیانات امام خامنه ای در دیدر با قاریان و حافظان قرآن کریم در حسینیه امام خمینی (ره) 

 

            حجم : 7،61 مگابایت | فرمت FLV               

              زمان  : 00:02:14              

   لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 18:13 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

پس از يك هفته پروژه جنجال سازی و ساعتها توليد اخبار دروغ رسانه های ضد انقلاب كه با ليدری شبكه سلطنتی انگليس بی‌بی‌سی صورت گرفت اينك پخش تصاوير مستند بازرسی‌ها و اقلام مكشوفه از داخل بند زندانيان فتنه و منافقين بيش از گذشته و مانند هميشه عمق دروغ پردازي رسانه های معاند نظام اسلامي را آشكار كرد.

 

             حجم : 35 مگابایت | فرمت FLV              

               زمان  : 00:10:00              

   لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 18:4 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

سید حمید رضا برقعی شاعر خوش قریحه اهل بیت (ع) سروده ای را تقدیم شهید علی خلیلی کرد. این سروده که به محضر رهبر معظم انقلاب نیز تقدیم شد، چندی پیش در شام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه امام صادق (ع) توسط میثم مطیعی خوانده شد.


           حجم : 4 مگابایت | فرمت mp3              

              زمان  : 00:10:21                

  لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 17:57 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

عصر روز شنبه 30 فروردین ماه 1393 برنامه مناظره با موضوع خودداری آمريكا از صدور روادید براي حميد ابوطالبي نماينده معرفی شده ايران در سازمان ملل با حضور دکتر صادق زيبا كلام، استاد دانشگاه و حجت لاسلام و المسلمين حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در راديو گفت وگو برگزار شد.

 

            حجم : 10 مگابایت | فرمت mp3               

                زمان  : 01:16:29                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:42 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

در این مستند به گوشه ای ازفعالیت ناتوفرهنگی در قالب سایت های مستهجن اشاره شده است و هدف انتشار اهداف و خطرا ت این گونه سایت هاست  که با حمایت کشور های ضد نظام اسلامی روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و هدفشان جز ضربه زدن به نظام اسلامی نیست.این درحالی است که توسط این سایت ها چندین گروه مستهجن نگاری در داخل کشور ایحاد شده که با تشکیل گروه هایی در داخل به هنجار شکنی انجامیده و فیلم ها و عکس های ضد عفت گروه خود را در هاست این گونه سایت ها آپلود و ارسال می کنند و افرادی هم با نا آگاهی خصوصی ترین فیلم های خانوادگی و شخصی خود را در دام انتشار شیاطین می گذارند. این مستند هم به نحوی برای مقابله با تهدید این سایت ها و گروهای س ک س محور تهیه شده است.

   حجم : 67 مگابایت | فرمت FLV    

              زمان  : 00:18:23              

   لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

گزیده ای از صحبت های انقلابی مهندس حاج سعید قاسمی

برخی از آقایون ویژگی خاطراتشون اینه که آپگرید میشه!

 

      حجم : 21 مگابایت | فرمت FLV            

               زمان  : 00:06:09                  

لینک دانلود مستقیم

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 12:35 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 20:50 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجموعه چندرسانه‌ای عبدصالح، با عنوان «درس امید» خاطره‌ای از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در منزل حضرت امام خمینی رحمه‌الله پس از کشتار طلاب مدرسه فیضیه قم در سال ۱۳۴۲ را منتشر میكند. 

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:59 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

کتاب تلخی که رهبر انقلاب در دیدار با بانوان به آن اشاره کردند

این کتاب درباره نقض حقوق بشر و تجاوزات وحشتناک علیه زنان و دختران سراسر جهان از جمله قاچاق زنان، ختنه کردن آلت تناسلی و ازدواج کودکان در امریکا است.

 

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان برگزیده کشور  ضمن تشریح نگاه اسلام به بانوان و نگاه مرسوم غربی به «زن» نسبت به مرجع قرار گرفتن شعارهای غربی در خصوص زنان هشدار دادند و به برخورد حکومت​ها در جوامع غربی با زنان پرداختند.

در بخشی از بیانات ایشان به کتاب جدید جیمی کارتر، سیاستمدار کهنه​کار آمریکایی نیز استناد شد. رهبر انقلاب تصریح کردند: «بنده اهل بریده پیدا کردن از روزنامه‌ها نیستم، امّا دیروز، پریروز بود، یک چیزى در روزنامه دیدم؛ دیدم خیلى چیز مهمّى است؛ اینجا آوردم براى شما بخوانم. کتابى از "جیمى کارتر" رئیس جمهور پیشین آمریکا، [منتشر شده‌] به اسم "تقاضایى براى اقدام" که به موضوع نقض حقوق بشر و تجاوزات وحشتناک علیه زنان پرداخته. جیمى کارتر در این کتاب میگوید: هر ساله صدهزار دختر به‌عنوان برده در آمریکا فروخته میشود.

جایى که صاحب یک روسپى‌خانه میتواند دخترى را که معمولاً اهل آمریکاى لاتین یا آفریقا است، با قیمتى برابر هزار دلار خریدارى کند. وى همچنین به تجاوزات جنسى که در محوّطه‌هاى کالج‌ها رخ میدهد اشاره دارد؛ به جایى که از هر بیست‌وپنج مورد تنها یک مورد گزارش میشود.

کارتر همچنین عنوان میکند که تنها یک درصد از متجاوزان جنسى در ارتش محاکمه میشود. انسان گریه‌اش میگیرد! از این قبیل در روزنامه‌ها زیاد مى‌بینید، بنده هم زیاد میبینم؛ من هیچ‌وقت هم به اینها استناد نمیکنم، لکن خب اینها واقعیّتى است. جیمى کارتر هم بالاخره یک شخصیّت معروفى است و این هم کتاب او است. این چه وضعى است در دنیا؟ این چه‌جور تکریم زن است؟»

ایشان همچنین افزودند: «نویسنده‌ى نامدار و معروف غربى، کتاب رُمان مینویسد براى شرافتمندانه نشان دادنِ شغل روسپى‌گرى! که البتّه به فارسى هم ترجمه شده است. البتّه در این کتاب اشاره به این است که چگونه دلاّلان جنسى، مى‌آیند از کشورهاى آمریکاى لاتین دخترها را با وعده و وعید و فلان برمیدارند میبرند، و میفروشند به این مراکز؛ که البتّه این مربوط به اروپا است، مربوط به آمریکا نیست. البتّه سعى میشود در این کتاب و این رُمان، که شغل روسپى‌گرى یک شغل شرافتمندانه‌اى وانمود بشود. این است فرهنگ غرب نسبت به زن؛ این است احترام اینها نسبت به زن.»

بنابراین گزارش، جیمی کارتر، رئیس جمهور پیشین آمریکا از زمانی که در سال 1981 میلادی سمت ریاست جمهوری را کنار گذاشته برنده جایزه صلح نوبل شده، یک مرکز غیردولتی برای رسیدگی به سیاست عمومی جهانی تاسیس کرده و 28 جلد کتاب نوشته است. وی آخرین کتابش تحت عنوان "تقاضایی برای اقدام: زنان، مذهب، خشونت و قدرت" را مهمترین کتابی که در زندگی اش نوشته است، می داند.

به گزارش شبکه ای.بی .سی، این کتاب درباره نقض حقوق بشر و تجاوزات وحشتناک علیه زنان و دختران سراسر جهان از جمله قاچاق زنان، ختنه کردن آلت تناسلی و ازدواج کودکان است، اما این تجاوزات تنها در کشورهای در حال توسعه جهان صورت نمی گیرد بلکه در آمریکا نیز رخ می دهد.

جیمی کارتر به طور مثال گفت، هر ساله 100 هزار دختر به عنوان برده در آمریکا فروخته می شوند، جایی که صاحب یک روسپی خانه می تواند دختری را که معمولا اهل آمریکای لاتین یا آفریقاست با قیمتی برابر با 1000 دلار خریداری کند. وی همچنین به تجاوزات جنسی که در محوطه های کالج ها رخ می دهد اشاره دارد، جایی که از هر 25 مورد تنها یک مورد گزارش می شود. به علاوه درصد اعلام عمومی تجاوزات جنسی در مکان های نظامی آمریکا در مقابل متجاوزانی که عملا مجازات می شوند، تنها یک درصد است.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:40 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

سومین قسمت از طنز دیدنی «وهابی چه خبر؟» 

 

             حجم : 22 مگابایت | فرمت FLV               

              زمان  : 00:06:14                  

لینک دانلود مستقیم

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 18:40 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

دومین قسمت از طنز دیدنی «وهابی چه خبر؟» 

 

       حجم : 19 مگابایت | فرمت FLV               

              زمان  : 00:05:16              

  لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 18:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

اولین قسمت از طنز دیدنی «وهابی چه خبر؟» 

           حجم : 14 مگابایت | فرمت FLV               

             زمان  : 00:04:05                 

 لینک دانلود مستقیم

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 18:35 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه