اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رهبر معظم انقلاب در پيام به مناسبت حلول سال جدید:

سال ۹۲ را بعنوان "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم 

بسمالله‌الرّحمنالرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی حبیبتك سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ كن لولیّك الحجّة بن الحسن صلواتك علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی كلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسكنه ارضك طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.

تبریك عرض میكنم به همهی هممیهنان عزیزمان در سراسر كشور، و به همهی ایرانیان در هر نقطهای از جهان كه هستند، و به همهی ملتهائی كه نوروز را گرامی میدارند؛ مخصوصاً به ایثارگران عزیزمان، خانوادههای شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان، و همهی كسانی كه در راه خدمت به نظام اسلامی و به كشور عزیزمان مشغول فعالیتند. امیدواریم خداوند متعال این روز را و این آغاز سال را برای ملت ما، برای همهی مسلمانان عالم، مایهی شادی و بهروزی و نشاط قرار دهد و ما را به انجام وظائفمان موفق و مؤید بدارد. به هممیهنان عزیزمان عرض میكنم توجه داشته باشند كه ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید است و تكریم و احترام این ایام برای همهی ما لازم است.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دست اندرکاران سفرها و خدمات نوروزی:


همه دستگاههای مسئول باید تلاش کنند تا سوانح سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد.

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دست اندركاران سفرها و خدمات نوروزی، ضمن قدردانی فراوان از عواملِ دستگاهها و سازمانهای مختلف دست اندركار سفرهای نوروزی، تأكید كردند: همه دستگاههای مسئول باید تلاش كنند تا سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به حداقل ممكن برسد.

ایشان ارزش و اجر خدمت در ایام تعطیلات عید را بالاتر از ایام دیگر سال دانستند و افزودند: تمام این خدمات در میزان الهی محفوظ است و محاسبه خواهد شد. 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:38 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 پیام رهبر انقلاب به کنگره ی بزرگداشت علامه سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، صاحب کتاب عروه

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره ی بزرگداشت علامه آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، صاحبِ کتاب عروه، با اشاره به ضرورت بررسی شاکله فکری مرحوم سید کاظم طباطبایی یزدی، بر شناساندن و معرفی جهات مختلف شخصیتی ایشان برای افکار عمومی تاکید کردند.

                             

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به كنگره ی بزرگداشت علامه آیت الله سید محمد كاظم طباطبایی یزدی، صاحبِ كتاب عروه، با اشاره به ضرورت بررسی شاكله فكری مرحوم سید كاظم طباطبایی یزدی، بر شناساندن و معرفی جهات مختلف شخصیتی ایشان برای افكار عمومی تاكید كردند.
 در این پیام كه از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جامعیت شخصیت آیت الله سید محمد كاظم طباطبایی یزدی شخصیت این فقیه بزرگ را از سه جنبه "علمی"، "معنوی" و " آمادگی برای جهاد" برجسته و ممتاز خواندند و افزودند: لازم است تحقیق در مبانی فقهی سیّد كاظم طباطبایی تعمیق یابد.

 

در ادامه می توانید بیانات رهبر انقلاب را مشاهده نمایید.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:45 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی مطرح شد؛

 
 
 
 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پیشكسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی در مسابقات جهانی و بازیهای المپیك و پارالمپیك 2012، قهرمانان و پهلوانان ورزشی كشور را سفیران هویت، تَشَخُص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت ملت ایران دانستند و تأكید كردند: ورزشكاران قهرمان همانند قله ای هستند كه زمینه ساز حركت آحاد مردم بویژه استعدادهای جوان، به سمت قله ها می باشند.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:37 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبر انقلاب در پیام تسلیت بمناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی موسوی لاری:
 

خدمات این عالِم فرزانه به گسترش معارف اسلامی در چند دهه اخیر حقاً کم نظیر است

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه و نویسنده‌ی مجاهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سیّدمجتبی موسوی لاری، نماینده‌ی ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت روحانی عالیقدر و نویسنده ی مجاهد، مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سیّد مجتبی موسوی لاری را با تأسف فراوان دریافت كردم.
خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مكتب اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان، در چند دهه‌ی اخیر حقاً كم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی كه با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سر چشمه‌ی حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند.
این عالم پارسا بی هیچ تظاهر و ادعا، یك تنه و بدون تكیه به این و آن، عمر و توان خود را مصروف این مجاهدت بزرگ كرد و پرداختن به وظیفه و كسب رضای الهی را وجهه‌ی همت ساخت.
این جانب درگذشت این عالم با اخلاص را به مردم شریف لارستان و استان فارس و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان و بهره مندان از كتابهای او و بویژه به خاندان مكرّم و بازماندگان معزّز ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت میكنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
19 اسفند 1391

 

 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

] [ 23:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

کار زیبای سایت: khamenei.ir

 

مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۱ چیست؟

 

در سالی كه گذشت بیش از ۸۸ صفحه از صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR به متن سخنان و پیام‌های حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای اختصاص پیدا كرد.

به نظر شما مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالی كه گذشت، كدام جمله است؟

نظرتان را از طریق همین صفحه ارسال و یا به شماره 20110 پیامك كنید تا در ذیل همین نوشته منتشر شود.
برای سهولت در انتخاب می‌توانید از صفحات «بیانات»، «پیام‌ها» و جستجوعبارت مورد نظر خود را بیابید. این نظرسنجی تا روز ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت.
در سال‌های ۸۹ و ۹۰ نیز كاربران مهم‌ترین جمله سال را انتخاب كردند كه شما می‌توانید آن را از اینجا و اینجا مشاهده كنید.

تا كنون بیش از » 4000 پیامك و 300 كامنت « دریافت شده است. جملات منتشر شده در این صفحه «فقط» كامنت‌های ارسالی به سایت است و پیامك‌های دریافتی نیز در آینده منتشر خواهد شد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,

] [ 11:49 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری:

عصبانیت و سراسیمگی دشمن از پیشرفت‌های شگرف ملت ایران/

نشانه‌های امید، فراوان و مشکلات قطعاً قابل حل هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان در سخنان مهمی ضمن ارائه تحلیلی جامع از حركت رو به جلو و پیشرفتهای شگرف ملت ایران بعد از گذشت 34 سال و چالش های پیش روی او، نگاه بلندمدت در مسیر حركت به سوی آرمانها و اهداف نظام اسلامی را بسیار ضروری دانستند و تأكید كردند: ایمان به اسلام، عزم راسخ، تكیه به مردم و حفظ و تقویت روحیه امید، عوامل اصلی استمرار حركت رو به جلو و رسیدن به موفقیتهای بزرگتر و عبور از موانع و سختی های مقطعی است.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:36 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب در پیام به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»:


نقش تاریخ ساز زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از زن/

رسانه ها و هنرمندان، جهاد بزرگ زنان شریف ایران را به دنیا بنمایانند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»، نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» را تاریخ ساز خواندند و با اشاره به ظهور هزاران زن، با روحیه کربلایی در صحنه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: اقتدار و جَذبه ی تازه ای به برکت خون این زنان مجاهد در عصر جدید، ظهور کرده است که دیر یا زود در سرنوشت و جایگاه زنان جهان، اثرگذار خواهد شد.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,

] [ 11:52 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

انتصاب حجت الاسلام ملك حسینی به عنوان نماینده‌ی ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویر‌احمد

با حکم رهبر معظم انقلاب؛

 
 
 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حكمی حجت الاسلام آقای حاج سید شرف الدین ملك حسینی را به عنوان نماینده ی ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویر احمد منصوب كردند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم  الله الرحمن الرحیم
جناب حجة الاسلام آقای حاج سیّد شرف الدین ملك حسینی دامت تأییداته
بعد السلام و التحیة
در پی درگذشت عالم جلیل القدر مرحوم والد مكرّم و معظّم جنابعالی رضوان الله علیه، بر حسب درخواست و پیشنهاد ارادتمندان آن مرحوم و جنابعالی، شما را كه بحمدالله خلف صالح ایشان و آراسته به فضیلت علم و تقوا میباشید، به نمایندگی خود در استان كهگیلویه و بویر احمد منصوب میكنم. امید است كه حضور شما در آن استان و در میان آن مردم انقلابی و غیور كه بارها از عرصه های امتحان سربلند بیرون آمده اند، مایه ی بركت و اعتلای روز افزون آن منطقه باشد.
والسلام علیكم و رحمة الله
سیّدعلی خامنه ای
14 / اسفند / 1391

 
«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,

] [ 22:45 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب پس از غرس دو اصله نهال در روز درختکاری تأکید کردند:


ضرورت شکل گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر قانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ

در هفته منابع طبیعی و روز درختكاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) دو اصله نهال غرس كردند.

در ادامه می توانید فیلم و تصاویر بیشتری را دانلود نمایید

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,

] [ 15:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی مرکز طراحی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت:

مبانی اسلامی باید بدون رودربایستی‏، اساس طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد/

طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نیازمند جرأت، شجاعت، انگیزه بسیار قوی و

استفاده از استعدادهای جوان است

اعضای شورای عالی مركز طراحی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و اندیشكده های مرتبط با آن صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.
در این دیدار كه جمعی از اندیشمندان، نخبگان و اساتید رشته های مختلف از دانشگاه و حوزه حضور داشتند، درخصوص مباحث علمی و تئوریك انجام گرفته برای طراحی مبانی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، بحث و تبادل نظر شد.

                           

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:57 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رونمایی از کتاب "درس‌های پیامبر اعظم(ص)" مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران

این کتاب توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شده است و گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت، ویژگی‌ها و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد ۱۳۶۸ تا شهریور ۱۳۹۱ تنظیم شده است.
مراسم آئین معرفی كتاب «درس‌های پیامبر اعظم صلّی الله علیه و‌آله» برگزار می‌شود.
مراسم آئین معرفی كتاب «درس‌های پیامبر اعظمصلّی الله علیه و آله» گزیده‌ای از بيانات حضرت آيت الله العظمی سيّدعلی خامنه‌ایمدّظلّه العالی رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصيّت، ويژگی‌ها، و بعثت نبيّ مكرّم اسلامصلّی الله‌علیه و‌آله برگزار می‌شود.
 
این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مشاور مقام معظّم رهبری در امور جهان اسلام، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام پناهیان و دكتر محمدحسین رجبی دوانی، مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می‌گردد.

مراسم فوق در تاریخ 14 اسفند از ساعت 10 الی 12 صبح در تالار علامه امینی كتابخانه مركزی دانشگاه تهران و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و با همكاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظَم رهبری برگزار می‌گردد.
 
این كتاب در 278 صفحه شامل گزيده‌ای از بيانات حضرت آيت الله العظمی سيّدعلی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصيّت، ويژگی‌ها، و بعثت نبيّ مكرّم اسلام(صلّی الله‌علیه و‌آله ) میباشد كه از ميان بيانات معظّمٌ‌له از خرداد 1368 تا شهريور ارائه شده است.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه‌ی تهیّه كتب فوق میتوانند با شماره تلفن‌های  66493548 و66483695 تماس حاصل نمایند و یا با به نشانی پست الكترونیك book@khamenei.ir پیام ارسال نمایند.
 
بخشی از متن كتاب:
« امروز امّت اسلام و ملّت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است؛ به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام و معنويّت او، و به رحمتى كه او به انسانها درس داد و تعليم داد. امروز درس پيغمبر اسلام براى امّتش و براى همهى بشريّت، درسِ عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و كرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزّت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبيعى، نام مبارك پيامبر اعظم است. در سايهى اين نام و اين ياد، ملّت ما درسهاى پيغمبر را بايد مرور كند و آنها را به درسهاى زندگى و برنامههاى جارى خود تبديل كند. ملّت ما به شاگردى مكتب نبوى و درس محمّدىصلّىاللهعليهوآله افتخار مىكند. ملّت ما پرچم اسلام را در ميان امّت اسلامى با استقامت و استحكام برافراشته است؛ سختىها را تحمّل كرده است و كاميابىهاى حضور در اين ميدان شرف و افتخار را ديده است و به فضل الهى، كاميابىهاى بيشتر در راه است.
ما درس اخلاق پيغمبر، درس عزّت پيامبر اعظم، درس علمآموزى و درس رحمت و كرامت و درس وحدتى را كه ايشان به ما داد و درسهاى زندگى ماست، بايد در برنامهى زندگى خودمان قرار بدهيم.»

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:26 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

 در این عکس ناگفته های زیادی پنهان است؛تنها کسانی می توانند پی به 

رازش ببرند که:.....................!!!

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,

] [ 10:7 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

برای دانلود کلیپ صوتی یاد شهدا افتخار است؛از رهبری:بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,

] [ 9:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

بيانات در ديدار اعضاى ستاد برگزارى همايش محدّث كبير علّامه سيّد نعمت‌اللّه جزايرى

 

متن بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری كنگره ی بزرگداشت علّامه سیّد نعمت الله جزایری صبح پنجشنبه (10 اسفند) توسط آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در این كنگره در شهرستان شوشتر قرائت شد.
بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌
خيلى متشكّريم از جناب آقاى جزائرى و بقيّه‌ى آقايان كه به فكر افتادند اين شخصيّت بزرگ و گمنام را معرفى كنند. گمنام از اين جهت كه اگر چه مرحوم سيّد نعمت‌اللّه جزائرى با دو كتاب معروف است: زهر الرّبيع و انوار نعمانيّه، (2) لكن شأن مرحوم سيّد نعمت‌اللّه خيلى بالاتر از اينها است. ايشان، هم فقيه بودند ــ فقيه ماهرى است مرحوم سيّد نعمت‌اللّه ــ و هم محدّث خبير و متوسّعِ در كتابهاى اخبار بودند، هم اديب بودند. جالب اينجا است كه خانواده‌ى اينها يك خانواده‌اى‌اند كه علاوه‌ى بر فقاهت و حديث، اهل ادب و لغت و اينها هستند؛ مرحوم سيّد نورالدّين ــ پسر ايشان ــ كتاب معروف فروق اللّغات(3) را نوشته كه فقط يك كتاب لغت نيست، معنايش تسلّط كامل بر لغت عربى است؛ نوه‌ى ايشان هم مرحوم سيّد عبداللّه جزائرى است؛ يعنى سه نسلْ پشت سرِ  هم جزو علماى برجسته و معروفند، در حوزه‌هاى علميّه شناخته شده هستند. البتّه هر سه بزرگوار اخبارى‌اند؛ مرحوم سيّد عبداللّه بيشتر، سيّد نعمت‌اللّه و سيّد نورالدّين كمتر؛ لكن مرحوم سيّد نعمت‌اللّه با اينكه اخبارى است، به آراء و نظرات اصوليّين توجّه دارد و كتابى هم ايشان دارد ــ من حالا اسم كتاب يادم نيست ــ در لزوم رجوع به كتب فقها؛ كه مراد ايشان از فقها،طبعاً فقهاى اصولى هستند. مرد بزرگى است ايشان.
 آثار و تأليفات ايشان زياد است. حالا جنابعالى فرموديد حدود شصت تأليف؛ من حالا آن طور كه در ذهنم بود، ميدانستم ايشان حدود سى چهل تأليف دارند؛ كه در بين اينها شروح مهمّ كتب اربعه‌ى ما هست - يعنى ايشان شرح تهذيب دارد، شرح استبصار دارد، به‌نظرم شرح كافى دارد - شرح بسيارى از كتابهاى صدوق را دارد - مثل توحيد صدوق و مانند اينها. يعنى يك شخصيّت بسيار برجسته‌اى است ايشان در تبحّر و احاطه‌ى بر حديث شيعه؛ و همراه با نگاه دقيق فقهى، نه فقط حديث. ايشان شاگرد علّامه‌ى مجلسى است. خب، علّامه‌ى مجلسى مرد خيلى بزرگى است، يعنى كسى نگاه كند به بيانهايى كه ايشان در بحار - در ذيل روايات - دارد، ميفهمد كه اين مرد هم فقيه است، هم متكلّم است، هم اهل عقليّات است. مجلسى خيلى بزرگ است، منتها فقط به حديث معروف شده؛ در حالى كه اين‌جور نيست. ايشان محدّث هم هست - خب كتاب حديث ايشان، بحارالانوار، كتاب بزرگى است  - لكن فقيه متكلّم صاحب‌نظر ]است[، گاهى اوقات ايشان يك آراء بسيار برجسته‌اى در مسائل كلامى و عقلى - در ذيل روايات - دارد كه اينها خيلى برجسته است. مرحوم سيّد نعمت‌اللّه شاگرد يك چنين كسى است، شاگرد مرحوم علّامه مجلسى. شاگرد فيض ظاهراً، به نظرم ايشان شاگرد فيض هم بوده است. به هر حال شخصيّت برجسته‌اى است.
 حالا كتاب زَهرُ الرّبيع هم با اينكه يك كتابى است كه در حوزه‌هاى علميّه به عنوان يك كتاب فكاهى و اينها معروف شده، لكن نشان‌دهنده‌ى اين است كه فقهاى ما، بزرگان ما، علماى ما، در عين كارهاى عميق علمى و فقهى به اين جور مسائل هم توجّه داشتند. يعنى ايشان در اوّل زهر الرّبيع - ما شايد پنجاه شصت سال قبل از اين زهر الرّبيع را نگاه ميكرديم - ميگويد كه ديدم طلبه‌ها احتياج دارند به يك تفنّنى و تفكّهى، اين كتاب را براى آنها نوشتم؛ يعنى كتابى است كه ايشان نوشته براى اينكه طلبه‌اى كه حالا غرق در كارهاى علمى در مدرسه و در حجره و اينها است، يك وسيله‌اى براى تفكّه داشته باشد؛ يعنى غافل از اين چيزها نبودند. حالا ما اينجا خشك بنشينيم، تا يك كسى آن طرف يك شوخى‌اى كرد فوراً به ما بربخورد! اين‌جورى نبودند علماى ما؛ آن هم عالمى مثل سيّد نعمت‌اللّه كه اخبارى و متصلّب و اينها است ديگر؛ امّا اين چيزها را هم داشتند. به نظر من اين تفنّن علماى گذشته‌ى ما خيلى مهم است؛ كه يك نمونه‌اش هم همين فروق اللّغات است كه عرض كرديم سيّد نورالدّين - پسر ايشان - با اينكه فقيه است، با اينكه محدّث است، شاگرد پدرش است، امّا در عين حال اين‌جور چيزی را در باب لغت مينويسد. به هر حال به نظر ما شخصيّت برجسته‌اى است مرحوم سيّد نعمت‌اللّه.
 و خب خاندان هم خاندان علم‌اند، بحمداللّه تا امروز هم اين خاندان خاندان علم بوده‌اند، و اميدواريم هميشه همين‌جور باشد. و تجليل از ايشان تجليل از علم است و تجليل از معارف الهيّه است؛ اين بزرگواران معرفى بشوند خيلى خوب است. بخصوص اگر بتوانيد، كتابهاى ايشان را تحقيق بكنيد، چاپ كنيد. انوار نعمانيّه مكرّر چاپ شده البتّه، آن كتاب كتاب معروفى است، لكن كتابهاى ديگر ايشان در دسترس نيست، يعنى كمتر توجّه شده به كتابهاى حديثى ايشان و شروحى كه ايشان بر احاديث نوشتند. ان‌شاءاللّه موفّق و مؤيّد باشيد. از آقاى حسينى(4) هم كه كمك ميكنند به اين كارها تشكّر ميكنيم.
والسّلام عليكم و رحمةاللّه‌

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور پاکستان تأکید کردند:


ضرورت برخورد قاطعانه با عوامل بر هم زننده وحدت ملی در پاکستان/

ایجاد تفرقه میان امت اسلامی از اهداف مسلم صهیونیستها است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور پاكستان، بسیاری از مشكلات امت اسلامی را مشكلاتی مصنوعی و تزریق شده از جانب دشمنان اسلام خواندند و تأكید كردند: احیای توانایی ها و استعدادهای انسانی، طبیعی و جغرافیایی دنیای اسلام، در حل این مشكلات، تأثیر فراوانی خواهد داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای، تقویت و گسترش روابط كشورهای اسلامی را دومین عامل مهم حل دشواریهای ملل مسلمان دانستند و خاطرنشان كردند: ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی از اهداف مسلم و برنامه ریزی شده صهیونیستها و بقیه مستكبران است.
ایشان با اشاره به عمق و گستردگی روابط عاطفی و برادرانه ایران و پاكستان افزودند: ما اعتقاد جدی داریم كه ارتباطات اقتصادی، زیربنایی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دو كشور باید تقویت شود.
رهبر انقلاب خط لوله گاز ایران و پاكستان را نمونه مهمی از همكاری تهران – اسلام آباد خواندند و با اشاره به مخالفتها و دشمنی هایی كه در قبال توسعه روابط دو كشور وجود دارد افزودند: باید قاطعانه از این مخالفتها عبور كرد.
ایشان دسترسی به یك منبع ایمن و پایدار انرژی را برای هر كشوری از جمله پاكستان در درجه اول اهمیت دانستند و افزودند: در این منطقه، جمهوری اسلامی تنها كشور برخوردار از منبع ایمن انرژی است و ما آماده ایم نیاز پاكستان را در این زمینه تأمین كنیم.
حضرت آیت الله خامنه ای ایجاد اختلاف و تفرقه مذهبی در پاكستان را یك میكروب خارجی خطرناك خواندند و افزودند: كشتار مذهبی در پاكستان واقعاً تأسف بار است و باید با برخورد قاطعانه اجازه نداد این مسئله، وحدت ملی پاكستان را بر هم زند.
رهبر انقلاب با ابراز اطمینان به دولت پاكستان برای حل این مشكل افزودند: امیدواریم دولت شما در تحكیم وحدت مذهبی و قومی و پیشرفت پاكستان موفق باشد.
آقای آصف علی زرداری نیز با ابراز خرسندی فراوان از این دیدار تأكید كرد: عمیقاً به گسترش روابط دو جانبه اعتقاد داریم.
رئیس جمهور پاكستان گفت: تلاش بازیگران بین المللی و منطقه ای برای جلوگیری از تقویت روابط ایران و پاكستان، تلاشی شكست خورده است زیرا ملتها یاد گرفته اند در مقابل دشمنان اسلام چگونه عمل كنند.
آقای آصف علی زرداری، ایجاد جنگ داخلی را نقشه دشمنان پاكستان دانست و گفت: در پرتو دعاهای جنابعالی، نخواهیم گذاشت این نقشه اجرا شود.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,

] [ 21:10 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:16 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

کلیپ صوتی جنگ نرم:

http://s2.uplod.ir/files/0/5bkl7o832ph9er/116.jpg 

http://s2.uplod.ir/files/1/rcwur1pjxl3ptw/__________________________________________________________________________________.mp3

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,

] [ 19:46 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

"اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم."

پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای کلیپ صوتی «حزب‌اللهی‌ها بشنوند» را با موضوع بیانات مقام معظم رهبری درباره حوادث قم و مرقد امام(ره) منتشر کرد.

انتخاب، در این کلیپ صوتی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در تقبیح حوادث پیش آمده در قم و نیز در مرقد امام (ره) آمده است.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:30 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای صبح امروز شنبه با حضور در دانشگاه تهران بر پيكر مرحوم آيت‌الله خوشوقت اقامه نماز كردند. پیكر مرحوم آیت‌الله خوشوقت پس از تشییع در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی به خاك سپرده شد. این تصاویر مربوط به خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران است.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

{در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این مراسم را مشاهده فرمایید}

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:7 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیكر مطهر عالم ربانی و سالك الی الله آیت الله حاج شیخ عزیز الله خوشوقت(رضوان الله علیه) در دانشگاه تهران حضور یافتند.
در این مراسم كه با حضور پر شور مردم قدرشناس، روسای قوای سه گانه و مسئولان لشكری و كشوری و در فضایی آكنده از حزن و اندوه برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی بر پیكر آن عالم جلیل القدر نماز اقامه كردند.

 

 

 

شادی روحش صلوات

 

{در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را مشاهده فرمایید}

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:10 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

رهبرمعظم انقلاب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران و نایب قهرمانی

تیم فرنگیدر مسابقات جهانی تهران را تبریک گفتند 

حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پيامی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی كشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی تهران و موفقیت تیم ملی كشتی فرنگی در كسب نایب قهرمانی جهان را به دلاور مردان كشتی ایران و مربیان و مسوولان آن تبریك گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در این پیام اظهار امیدواری كردند موفقیتهای جوانان برومند و توانای اسلامی در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی روز به روز افزایش یابد.

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:3 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

  

 

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:,

] [ 15:15 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

               بسم الله الرحمن الرحیم


مبارزه با گران فروشی...........

                             هموطن عزیز توجه کن!!!!


باتوجه به گرانی تنقلات نوروز و همچنین تقارن ایام فاطمیه(س) جمعی از ایرانیان پایبند به اصول انسانی و خدایی تصمیم گرفته اند برای حفظ آبروی خانواده های کم درآمد و مبارزه با گرانفروشی سال نو را بدون خرید و مصرف آجیل و تنقلات جشن بگیرند.


اگه موافقین بسم الله..........


دشمن نمی تواند با گرانی آجیل ما را زمین بزند.....

ما آجیل و تنقلات نمی خریم؛عیدمان را بدون آجیل جشن می گیریم.

ما بااینکارمان سیلی محکمی به دشمنان خارجی و بلاخص نامردان داخلی می زنیم.

ما تا آخر ایستاده ایم.......

در انتشار دادن این پست دریغ نفرمایید.

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:42 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبرانقلاب با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز‌الله خوشوقت رضوان‌الله علیه، با بازماندگان آن مرحوم دیدار كردند.
ایشان در این دیدار  ضمن ایراد سخنانی درباره شخصیت مرحوم آیت‌الله خوشوقت، درگذشت این عالِم ربانی، معلم اخلاق و سالك الی‌الله را به خانواده و آقازادگان ایشان و اهل معنا و معرفت و سلوك تسلیت گفتند.

 

بیانات در بیت مرحوم آیت‌الله خوشوقت

در جمع بستگان و علاقه‌مندان ایشان
تسلیت عرض می‌كنیم به آقازاده‌ها و خانواده و همه‌ی شماها و به همه‌ی اهل معنا و اهل معرفت و اهل سلوك درگذشت جناب آقای خوشوقت را. در واقع اگر كسی متأثر می‌شود، گریه می‌كند، ناراحت می‌شود، باید برای خودش باشد. ایشان كه خب یك عمر طولانی با بركتی را گذراندند، و همه‌اش هم در راه خدا، همه‌اش برای خدا؛ زندگی پاكیزه، نورانی. از اول جوانی، ایشان در همین راه توحید و راه معرفت و راه سلوك بودند. تا آخر این عمر طولانی، ایشان در این راه ظاهراً لحظه‌ای توقف نكردند و پیش رفتند. خب خدای متعال هم انشاءالله عملش با ایشان عمل بندگان صالح خواهد بود، عمل اولیاء خواهد بود انشاءالله. گفت: پس عزا بر خود كنید ای خفتگان!
امیدواریم انشاءالله بركات آقای خوشوقت منقطع نشود از ماها، از شما جوانها، و بركات ایشان استمرار داشته باشد. بعد از رها شدن از قید مادی و مادیت، ارواح بندگان خوب خدا توانایی‌های بیشتری دارند؛ دعا می‌كنند، دستگیری می‌كنند، هدایت می‌كنند. رابطه را بتوانیم با اینها حفظ كنیم و نگه بداریم به نفعمان است، بتوانیم رابطه‌مان را با اینها حفظ كنیم، منتفع بشویم از دعایشان، از توجهاتشان، از بركاتشان انشاءالله. خدا انشاءالله درجات ایشان را عالی كند، و جایشان هم خیلی خالی است در این اتاق.
خیلی متشكر!

 

بیانات رهبر انقلاب در بیت مرحوم آیت الله خوشوقت

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:,

] [ 1:12 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت رضوان‌الله علیه، رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی درگذشت این عالِم ربانی، معلم اخلاق و سالك الی‌الله را مصیبتی اندوهبار خواندند و این ثلمه‌ی بزرگ را به بازماندگان و شاگردان ایشان تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
با تأسف و اندوه فراوان خبر رحلت عالم ربانی، سالك الی‌الله و عارف بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت رضوان‌الله علیه را دریافت كردم. عمری با بركت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گامهای پیوسته در سلوك الی الله، همراه با مجاهدتی كم نظیر در تربیت نفوس مستعد و دلهای مشتاق، خلاصه‌‌ئی از زندگینامه‌ی این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است. بی شك فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه‌ئی بزرگ است. اینجانب تسلیت صمیمانه‌‌ی خود را به خانواده‌ی مكرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ی ارادتمندان ایشان معروض میدارم و علو درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت میكنم.
سید علی خامنه‌ای
     2/12/1391

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»

[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,

] [ 14:39 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

 رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران جشنواره مردمی فیلم عمار:


تاریخ انقلاب، دفاع مقدس، فلسطین و بیداری اسلامی؛ موضوعات مهم برای فیلمسازی

معتقدین به دین و انقلاب در عرصه سینما مشغول اختلاف‌های بی‌نتیجه نشوند 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندركاران جشنواره مردمی فیلم عمار، توجه به موضوع دین و معارف دینی و همچنین انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب در این جشنواره را اقدامی مبارك خواندند و تأكید كردند: نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلند مدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده و بهره گیری مناسب از ابزار هنر برای تأثیرگذاری حداكثری باشد.

 

«اللهم عجل لولیک الفرج» « لبیک یاخامنه ای؛لبیک یا حسین است»
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,

] [ 1:20 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه